poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Moje ulubione trendy na jesień/zimę 2017

W magazynach modowych możemy już znaleźć trendy na nadchodzącą jesień i zimę. Nie będę wam wypisywać wszystkich, ponieważ jest tego na prawdę sporo, ale wymienię te, które najbardziej przypadły mi do gustu.
.
1. Odkryte plecy
Przez to, że uwielbiam tradycyjne dekolty, myślałam, że wycięcie na plecach nie będzie mi odpowiadać. Myliłam się. Już tylko rozglądam się za sukienką lub bluzką z odsłoniętymi plecami.
Na pierwszym zdjęciu (ze strony Lamode.info): Medicine
Na drugim zdjęciu (ze strony Elle.pl): H&M studio

2. Denim
Uwielbiam jeans niezależnie od tego co jest z niego uszyte. Moim zdaniem takie ubrania dodają nonszalancji i do wszystkiego pasują.
Denim Style
Na zdjęciu (ze strony Elle.pl) od lewej: Calvin Klein, Dior, Adam Selman

3. Asymetria
Wydaje mi się, że asymetria pozwala się wyróżnić. Nie mówię nawet o takich kreacjach jak YSL, ale o zwykłym wycięciu na nodze. Taki niewielki zabieg dodaje stylizacji kobiecości i oryginalności.
Na zdjęciu (ze strony Lamode.info) od lewej: Versace, YSL, Prabal Gurung

4. Powrót beretów
Szczerze mówiąc berety nigdy nie były moim ulubionym dodatkiem. Gdy byłam mała zawsze kojarzyły mi się z babcią, bo tylko ona je wtedy nosiła. Teraz, gdy wyobrażam sobie moje jesienne stylizacje, berety są jednym z głównych dodatków.
Na zdjęciu (ze strony harpersbazaar.pl): Prada

5. Stawiamy na czerwień
 To zdecydowanie jeden z moich ulubionych kolorów. Świetnie się wyróżnia i pasuje do mojej urody.
Zaczerwienienie
Na zdjęciu (ze strony Elle.pl) od lewej: Adam Selman, Redemption, Chloe.
 
6. Podkreślona talia
Zawsze lubiłam zwracać uwagę na talię. Najczęściej robiłam to specjalnym paskiem lub po prostu zakładając coś obcisłego. Stosunkowo niedawno uświadomiłam sobie, że można też to zrobić poprzez ułożenie materiału, np. jak w stylizacji Off White.
Na zdjęciu (ze strony Lamode.info) od lewej: Off White, Fendi, Zimmer Mann.

7. Mam coś do powiedzenia
Bardzo podoba mi się to, że teraz dzięki modzie możemy wyrażać siebie i poruszać kontrowersyjne tematy. To ważne, aby nie bać się własnego zdania.
Na zdjęciu (ze strony Lamode.info) od lewej: Prabal Gurung, Christian Siriano, Ashley Williams, Versace, Moshino.

8. Kwiatowe wzory
Kwiaty są delikatne i dziewczęce. Raczej kojarzą się ze zwiewnymi i lekkimi kreacjami, ale jak widać, wyglądają obłędnie np. na kobiecym garniturze.

 Na zdjęciu (ze strony Lamode.info) od lewej: Balenciaga, Gucci, Dolce&Gabbana, Adam Selman

9. Za długi pasek
Szczerze mówiąc wygląda to trochę dziwnie, ale niesamowicie mi się podoba! Tak jak pisałam wcześniej, lubię podkreślać talię, a ten sposób jest jeszcze bardzo oryginalny.
Na zdjęciu (ze strony Lemode.info) od lewej: Alexander McQueen, Alexander McQueen, Lacoste

Cieszę się, że moda inspiruje i proponuje nam trendy. Każdy ubiera się jak tylko chce i nic nie jest mu narzucane przez otoczenie.
Napiszcie co o tym sądzicie :)

6 komentarzy:

  1. Czerwień to coś, co kocham i uwielbiam ten trend ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Berety, czerwień i cale denimowe stylizacje to moi ulubiency! Te trendy skradły moje serce w 100%! :) buziaki

    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis, jednak ja także omijam tego typu produkty. Jezeli mogę prosić, to chciałabym znac wasze zdanie oraz poznac opinie który wypełniacz do ust jest najlepszy na rynku? Który najlepiej spełnia swoją rolę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiscie wiem, że moja żona nie używa wypelniaczy, jednak kosmetyki z korei sklep towarzyszą jej na codzień. Chociaż nie wiem po co ona ich używa skoro najpiękniejsza jest naturalna :)

    OdpowiedzUsuń