piątek, 21 kwietnia 2017

Co kupiłam w Rossmannie?

Promocje w Rossmannie trwają od 20 do 28 kwietnia. Dzisiaj (21 kwietnia) z nich skorzystałam. Kupiłam 3 świetne produkty, a wracając zaszłam do Hebe gdzie kupiłam konturówkę. Bez sensu robić o niej oddzielny post więc wcisnę ją tutaj ;)

1. Lirene→żel peelingujący
Ten produkt poleciła mi przyjaciółka mówiąc, że dzięki niemu pozbyła się pryszczy. Na razie mogę wam tylko powiedzieć, że bardzo ładnie pachnie, a opakowanie jest szczelne. Postaram się jak najszybciej przetestować ten żel, a recenzje powiem na snapie bteamm w środę.
 Cena: 14,29 zł
2. Lovely→płynna pomadka Extra Lasting
Na ten produkt polowałam od jakiegoś czasu, ale zawsze go nie było. Tym razem mi się udało. Pomadka ma lekką konsystencję i dobrą pigmentację. Zapach nie jest ani ładny, ani brzydki. Trudny do porównania.
Cena: ok. 10,99 zł

3. Maybelline→ Colossal Volume Express maskara
Tę maskarę poznałam dzięki mojej mamie. Używała jej jeszcze zanim ja zaczęłam się malować. Tusz to mój ulubiony kosmetyk więc trochę ich testowałam, ale zawsze wracam do tego. Idealnie rozdziela i podnosi moje rzęsy.
Cena: 33,99 zł
4. P2→lipliner
W Hebe przez najbliższych parę dni jest promocja 1+1, czyli drugi produkt jednej firmy kosztuje 1 grosz. Skorzystałam z tego z moją przyjaciółką. Obie wzięłyśmy konturówki Lovely. Moja ma malinowy kolor. Kredka jest wysuwana i mięciutka co dla mnie przynajmniej jest istotne.
Cena: ok. 11 zł

Za wszystkie produkty z Rossmanna zapłaciłam 33 zł, a bez promocji za tyle kupiłabym sam tusz :)
(w tym poście są podane ceny bez promocji)
A wy co kupiliście?

49 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie ten tusz
    Ja kupiłam bazę i podkład max factor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam miałam wiele tuszy, ale ten jest genialny!
      A z Max Factor szczerze mówiąc jeszcze nic nie miałam, więc chyba muszę to zmienić ;)

      Usuń
  2. Mam płynną pomadkę z lovely - lubię ją choć nie wiem czy faktycznie mi pasuje ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej jest się kogoś zapytać. Ja najczęściej na zakupy chodzę z przyjaciółkami i zawsze mi powiedzą jak coś do mnie nie pasuje :)

      Usuń
  3. Ja zaszalałam, bo kupiłam aż 8 produktów ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratuluję :) ja bym chciała kupić więcej, ale nic nie jest mi potrzebne ;)

      Usuń
  4. Jeżeli chodzi o tusze to zawsze kupowałam maybelline. Jednak ostatnio weszłam do mega taniej drogerii w moim mieście i zakupiłam tusz GR - City Style i mogę powiedzieć, że jest petarda!!
    Żaden z Maybelline nie dał mi takiego efektu od dłuuugiego czasu! A cena tuszu? to 9,50 ;)
    ---
    http://me-onlyes.blogspot.com/2017/04/irracjonalne-dazenie-do-wyznaczonych.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Może się czepnę - ale mamy kwiecień nie marzec ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah i obserwuje! ;)

    http://me-onlyes.blogspot.com/2017/04/irracjonalne-dazenie-do-wyznaczonych.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Żel mnie zainteresował! Ja w Rossmannie kupiłam tusz Rimmel Wake me up, podkład Rimmel Fresher Skin i pomadkę Carmex :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba pójdę jeszcze raz po jakieś maseczki i pomadkę ochronną :)

      Usuń
  8. WOW! Bardzo opłacalne zakupy! :) Ta pomadka jest supi, tylko szkoda, że zapach taki 2/10 ^^ Mega wpis! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zapach nieciekawy.
      Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam :)

      Usuń
  9. A ja kupiłam tylko podkłady, więc nie poszalałam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłem tusz, fluid i lakier do paznokci. Za wszystko dałam 16 zł. Już dawno nie kupowałam kosmetyków i zupełnie się na tym nie znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wszystko można zapytać się ekspedientek. Są czasami bardzo pomocne :)

      Usuń
  12. Chciałabym kupić pomadkę matt,ale tylko popatrzyłam i wyszłam . Nie mogłam się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest warta kupienia szczególnie za taką cenę jeszcze na przecenie :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. O! To cieszę się, że przyjaciółka mnie przekonała :)

      Usuń
  14. Dużo osób mówi o tym tuszu, przy następnej okazji będę musiała go upolować *_*

    http://druga-strona-obiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja kupiłam tyle rzeczy, że wolę się nie chwalić. Mój portfel na pewno nie jest zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie promocje uwielbiam :) póki co kupiłam podkłady, kredkę do oczy i szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne rzeczy :) mam tą 2 pomadkę i jest mega polecam ją ;)
    Zapraszam do mnie- konkurs: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe zakupy :D Ja niestety się nie dopchałam, po kilku godzinach rossman był w szczątkach i musiałam zadowolić się jednym korektorem ;/
    http://jestem-folta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie było tłumu aż takiego bo poszłam tuż po testach :)

      Usuń
  19. Poszłam do Rossmana z zamiarem odświeżenia swojej kosmetyczki. Ale jak zobaczyłam te tłumy i przepychanki przed gablotami, doszłam do wniosku, że jednak niczego nie potrzebuję :)
    Gdybym miała coś konkretnego upatrzonego, może byłabym bardziej zdeterminowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tłumy potrafią pozbawić chęci ;)
      Ja miałam to szczęście, że skończyłam wcześniej szkołę przez testy i o tej porze nie było tak źle.

      Usuń
  20. Zupelbie zapomnialam o tej promocji... Gdzie ja mam glowe.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nic nie kupiłam i chyba tak pozostanie. Choć może skuszę się na pomadki Alterry, bo dziewczyny piszą, że one też wchodzą w te promocje, a ja ich zużywam wiele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj poszłam specjalnie jeszcze raz po pomadkę, ale na szczęście przypomniałam sobie, że zamówiłam już na Kontigo ;)

      Usuń
  22. Moja siostra jest zakochana w tym tuszu, u mnie się jednak nie sprawdza, ale już od dłuższego czasu planuję zakupić pomadkę i muszę ją w końcu przetestować.

    http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka sprawdza się bardzo dobrze, ale wolę Golden Rose :)

      Usuń
  23. Widzę, że zakupy udane:)
    Ja cały czas poluję na podkład Bourjois,
    Pozdrawiam;***
    eva-and-a-healthy-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolor pomadki, bardzo mi się podoba. Chociaż ja wolę nudziaki

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nude nie pasuje do mnie tak jak róże :)

      Usuń