niedziela, 26 marca 2017

Moje ulubione aplikacje na telefon

Napiszę wam o moich 5 ulubionych aplikacjach bez których nie wyobrażam sobie mojego telefonu ;)

1. TVShow Time

Znalezione obrazy dla zapytania tvshow time
Jeśli oglądacie dużo seriali to ta aplikacja na 100 % wam się przyda.
 Wszystko polega na wybraniu serii, które śledzicie.
Potem zaznacza się odcinki, które już się widziało.
W ten sposób nie musicie pamiętać gdzie skończyliście.
Aplikacja też liczy cały czas spędzony na oglądaniu seriali.
Gdy klikniemy serial, który nas interesuje możemy zobaczyć kiedy są premiery następnych odcinków lub sezonów a także jaka jest obsada lub jak inni użytkownicy go oceniają.



2. PicsArt 
Znalezione obrazy dla zapytania picsart To jak dotąd najlepsza dla mnie aplikacja do edycji zdjęć na telefon.
Mamy tu wiele funkcji i filtrów.
Np Inteligentne rozmycie, naklejki i maska.
Możemy robić też kolarze i rysunki.
Gdybym miała wymieniać wszystkie możliwości tej aplikacji ten wpis ie miałby końca, więc sprawdźcie sami :)








3. 30 dni fit

Jako, że jestem osobą leniwą to czasami nie chce mi się nawet wyjść z domu.
Wtedy włączam tę aplikację.
Na początku wpisujemy wagę i wzrost,  wybieramy tryb i jakie części ciała chcemy trenować.
Aplikacja przez miesiąc zapisuje nasze wyniki i dobiera ćwiczenia.




                                       4. Star Walk 2

Znalezione obrazy dla zapytania star walk 2 logo Kocham patrzeć na nocne niebo gdy nie ma chmur i można podziwiać gwiazdy.
Jeszcze do niedawna rozróżniałam tylko z 4 konstelacje.
Teraz moja wiedza jest obszerniejsza.
Star Walk pokazuje nam całe niebo, wszystkie gwiazdy, planety i wiele innych rzeczy, o których nawet nie miałam pojęcia.
Ja używam jej jak na razie tylko do  uczenia się konstelacji.



5. ColorNote

 Ostatnią aplikacją jest prosty notatnik.
Tak go lubię, ponieważ każdą informację możemy zaznaczyć innym kolorem. 
Jest też funcja przypomnienia danej notatki.










Wszystkie aplikacje są darmowe :) 

29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dobrze jest wiedzieć, że nie piszę byle czego :D

      Usuń
  2. show time będę musiała ściągnąć :P uwielbiam seriale ;) aplikacji o konstelacjach też bardzo fajna chociaż byłoby super gdyby wymyślili coś takiego, że najeżdżam sobie wieczorem na dane miejsce na niebie a ona mi pokazuje co to za konstelacja... ale to już chyba przesada :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta aplikacja ma taką funkcje :D
      Trudno jest wymyślić czego nie ma!

      Usuń
  3. Właśnie ściągam "30 dni fit" i będę sprawdzać na obie jej działanie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie ćwiczę z tą aplikacją.
      A jeśli się rozleniwię na parę dni to wchodze w kalendarz gdzie są zaznaczone dni kiedy ćwiczyłam. To mnie bardzo motywuje :)

      Usuń
  4. PicsArt i ColorNote kradnę dla siebie i będę niebawem próbować :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W PicsArt cały czas odkrywam nowe, niesamowite funkcje! :)

      Usuń
  5. Też korzystam z notatnika :) Co prawda mam trochę inną aplikację, ale chodzi o to samo :) To, co mi pomaga to aplikacja do planowania zadań. Używam też programu na komputerze o tej samej nazwie - Asana. Nie zawsze jednak mam dostęp do komputera, a czasem do mojej głowy nagle przyjdzie jakieś zadanie do wykonania,pomysł, idea. Wtedy szybko zapisuję w aplikacji, by nie zapomnieć :)) To dla mnie duże ułatwienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, notatnik to ogólnie bardzo przydatna aplikacja, a dużo osób i tak z niej nie korzysta.

      Usuń
  6. Moje ulubione aplikacje to właśnie notatnik który polecasz - służy mi jako podreczna lista zakupów
    Wczoraj właśnie zaintsalowałam aplikację 30 dni fit. mam nadzieje ze mnie zmobilizuje :-) Natalia
    Oprócz tego aplikacja umożliwiająca szybkie skanowanie dokumentów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jednym z głównych atutów 30 dni fit jest łatwość w obsłudze, bo szczerze mówiąc słabo mi idzie z elektroniką poza blogiem ;)

      Usuń
  7. Moją ulubioną aplikacją jest zdecydowania pamiętnik.
    Taka aplikacja o wiele bezpieczniejsza od notesu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez lubię picsart. Super design bloga. Pozdrawiam, shinymindblog

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadnej z powyższych aplikacji nie znam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. I takie właśnie posty uświadamiają mi, jak oddalona od technologii jestem :D Na moim telefonie znajduje się wyłącznie messenger :P Jeśli będę mieć nowy smartphone, na pewno skorzystam z Twoich propozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O chyba muszę wypróbować tą apkę z seriali przydałaby mi się :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez niej bym nie ogarnęła na jakim odcinku jakiego serialu skończyłam ;)

      Usuń
  12. Muszę kiedyś skorzystać z TVSHOWTIME :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest tego masa, ja mam na telefonie pełno rzeczy, z których nie korzystam
    https://etuistudio.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto wymienić również bardzo pomocną aplikację OnePower opisaną na stronie internetowej https://smart4up.com/. Można dzięki niej zoptymalizować produkcję w przedsiębiorstwie.

    OdpowiedzUsuń