czwartek, 16 marca 2017

Czy warto? - pomadka od Kylie

Pomadki od Kylie są bardzo rozchwytywanym kosmetykiem, ale też drogim. Napiszę wam czy rzeczywiście warto poświęcić na ten produkt tyle pieniędzy.


 PLUSY:
-mocny mat
-delikatna konsystencja
-mały i precyzyjny aplikator
-duża gama kolorów
-solidne opakowanie
-estetyczny wygląd
-długo się utrzymuje



MINUSY:
-cena (29$+wysyłka)
-wysusza usta
-trudno się temperuję konturówkę
-trzeba się namęczyć, aby ją zmyć
-nierównomiernie schodzi



Ja zestaw (konturówka + pomadka) mam już od jakiegoś czasu. 
Gdy zamawiałam produkty byłam przygotowana na ich cenę, ale nie zdawałam sobie sprawy z tego ile kosztuje wysyłka ( o ile dobrze pamiętam jest ona w podobnej cenie co zestaw!).
Na paczkę nie musiałam długo czekać.
(W każdej paczce oprócz produktu jest kartka ''od Kylie'')

Pomimo paru minusów jestem zadowolona z kosmetyku i mogę go polecić :)

2 komentarze:

  1. Oj mimo wszytko chciałoby się mieć taką pomadkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie takie rzeczy mają to do siebie, że gdy na nie patrzymy minusy przestają być ważne :D

      Usuń