piątek, 28 kwietnia 2017

Sekrety urody koreanek

Każdy przynajmniej kojarzy tę książkę. Ja chciałam ją kupić od jakiegoś czasu i nareszcie mi się udało :) Poznajcie moją opinię!
Na początku muszę wspomnieć, że książka jest ciekawie napisana i  pięknie wydana.
Bardzo podoba mi się jej design.
We wstępie Charlotte (autorka książki) opowiada nam o sobie.
Pisze o Kalifornii i Seulu. Jest pół Koreanką i pół Amerykanką, więc opisuje nam różnice między tymi państwami.
Rozdziałów w książce jest 11, każdy o zupełnie czymś innym.
Na razie moim ulubionym jest ''Tajemny koreański rytuał pielęgnacyjny w 10 krokach''.
Na co którejś stronie znajdują się różowe ramki z napisem ''sekretsoko''. Są w nich krótkie rady i informacje.
W tej książce jest sporo obrazków. Mi się one bardzo podobają. Niektóre są też żartobliwe ;)
Taki szczegół, a umila czytanie i poznawanie tytułowych sekretów.
Z tyłu jest oczywiście o czym jest książka, krótka informacja o autorce i cena.
Elementarz kosztuje 36,90zł.
Odkąd kupiłam tę książkę, czytam ją codziennie przed snem.
Uważam, że jest bardzo przydatna. Można się z niej wiele dowiedzieć o pielęgnacji, ale i kulturze.
Macie tę książkę? Jaka jest wasza opinia?




6 komentarzy:

  1. Jeszcze bardziej zachecilas mnie do tej ksiazki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pożyczyłam sobie z biblioteki. W wolnej chwili czytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałem o tej książce ale twoja recenzja i okładka przyciąga mnie do niej :D

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń