środa, 29 marca 2017

Mój pierwszy raz - eobuwie.pl

Muszę się do czegoś przyznać. Nigdy nie robiłam zakupów odzieżowych przez internet.
Zawsze bałam się, że przyjdzie mi coś zupełnie inaczej wyglądającego niż na zdjęciu.
Lubię chodzić do sklepów, sprawdzać materiały i przymierzać.
W weekend sytuacja się zmieniła.

W marcowym Avanti znalazłam kupon do sklepu internetowego Eobuwie.pl na 20% zniżki.
Stwierdziłam, że ten jeden raz spróbuję kupić buty na ich stronie.
W sobotę zamówiłam czarne espadryle, które po zniżce kosztowały 127 zł (wysyłka za darmo)

Buty przyszły do mojego domu po 2 dniach.
Okazały się minimalnie za duże, ale gdy założę do nich stopki są idealnie :)
Te piękności są wygodne i mięciutkie.
Wiem, że to co teraz napiszę będzie dziwne, ale  bardzo podoba mi się zapach tych butów!
 Szczegóły:
-czarny kolor
-marka Sergio Bardi
-cena bez przeceny to około 150 zł
-darmowa wysyłka i zwrot


Do zamówienia jest dołączona łyżka do butów :)


Po tym doświadczeniu myślę, że częściej będę robić zakupy przez internet!
To zamówienie mnie mile zaskoczyło.

2 komentarze:

  1. JA JESZCZE NIGDY NIC NIE KUPOWAŁAM NA TEJ STRONIE ALE TWOJE BUTY PREZENTUJĄ SIĘ NAPRAWDĘ DOBRZE ;)
    Obserwujemy?Zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona z butów i strony.
      Już zaglądam na bloga :)

      Usuń