czwartek, 23 marca 2017

Małe perełki

Te małe produkty podbiły moje serce już jakiś czas temu. Poznajcie je!



1. Nivea
Lip Butter o zapachu wanilii i makadamii
 Produkt przepięknie pachnie i ma odpowiednią konsystencję.
Kosmetyk utrzymuje się długo na ustach i dobrze nawilża.
Opakowanie jest trwałe, ale wielu osobom przeszkadza nakładanie produktu palcem.
Jest to mało higieniczne rozwiązanie więc musimy mieć czyste ręce przed użyciem i raczej nie pożyczać znajomym.
Pojemność→ 16,7g
Cena→ 8,99zł
 
2. Salvatore Ferragamo
Signorina Eleganza
Cudowne i solidne opakowanie. 
Tymi perfumami można się psikać codziennie i na każdą okazję.
Mają piękny, lekki zapach i dość długo się utrzymują.
 Moim zdaniem to idealny prezent na urodziny lub święta.
Pojemność→ 30ml
Cena→ 269zł


3. L'Occitane
Różana pomadka do ust
 Ja mam niestety małą próbkę tego produktu, ale i tak mnie zachwycił.
Zacznę od tego, że kocham wszystko co różane, więc zakochałam się w zapachu.
Konsystencja jest lekka i bardzo dobrze nawilża usta.
Aplikator jest charakterystyczny dla pomadek i błyszczyków.

Sprawdziłam na stronie l'Occitane oryginalną wersję produktu.
(strona jest estetyczna z bardzo ładnymi opisami)
Wyczytałam na niej skład
                                ↓ 
masło shea, olej słonecznikowy, róża
 Normalne opakowanie wygląda inaczej niż moja miniaturka więc wstawiam zdjęcia.
miniaturka 4ml                                                                     oryginał 12ml
↓                                                                                       ↓

Różany balsam do ust Masło Shea
















Cena za 12ml→  32zł

 To moje ukochane produkty, które bardzo polecam i mam nadzieję, że wam też przypadną do gustu :)
Niedługo mam zamiar zamówić jakieś produkty firmy  Biolove, ale jeśli już jesteście ich ciekawi to zapraszam na http://olabrzeska.pl/kosmetyki-o-zapachu-brownie-pomaranczy-test-biolove/
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz